خبرهای داغ:

آیین اهداء ۴۰۰۰ هزار بسته نوشت افزار از طرف پالایشگاه آبادان 

۴۰۰۰هزار بسته لوازم تحریر از سوی شرکت پالایش نفت آبادان به دانش آموزان کم برخوردار آبادانی اهدا شد.
کد خبر: ۹۶۲۳۷۹۸
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ناحیه مقاومت بسیج آبادان، آیین اهدای بسته های نوشت افزار و فرهنگی با حضور سرهنگ ایمانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان و گروه های جهادی، ریاست کمیته امداد، سازمان بهزیستی شهرستان آبادان و سازمان حمایت از زندانیان در سالن ۱۷ شهریور این شهرستان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان در حاشیه این مراسم گفت: به مناسبت هفته دولت و برای گرامی داشت یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر و رییس جمهور شهید آیت الله رئیسی و در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی، امروز شاهد اهدای چهار هزار بسته آموزشی برای دانش آموزان کم برخوردار شهری و روستایی آبادان به ارزش ریالی بیش از ۲۰ میلیارد ریال هستیم .

حکیم قیم با یادآور شدن اینکه روند اهدای بسته های لوازم التحریر پیش از آغاز سال تحصیلی در سه سال اخیر تداوم داشته است، افزود: این کار در سال اول با یکهزار بسته آغاز شد که این رقم در سال دوم به ۲ هزار بسته افزایش یافت و امسال به ۴ هزار بسته رسیده است.

وی ادامه داد: این بسته ها شامل موارد فرهنگی و نوشت افزاری همچون دفاتر و خودکار و مداد، جامدادی، مداد رنگی است که همگی ایرانی بوده و طراحی آنها توسط هنرمندان آبادانی انجام شده است و تلاش شده در طراحی آنها از المان های ملی و جمهوری اسلامی ایران استفاده شود‌.

مدیرعامل پالایشگاه آبادان ابراز امیدواری کرد این روند ادامه دار باشد و ارتقای سطح آموزشی دانش آموزان به عنوان آینده سازان را از اهداف اجرای این طرح خدا پسندانه دانست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان نیز گفت: پالایشگاه آبادان در راستای خدمات رسانی به اقشار کم برخوردار اقدام به تهیه این چهار هزار بسته لوازم التحریر برای کودکان کم برخوردار کرده است که بخشی از آنها به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی تحویل می شود و باقی مانده با هماهنگی انجام شده در اختیار گروه های جهادی برای توزیع میان کودکان نیازمند قرار می گیرد.

سرهنگ علیرضا ایمانی با بیان اینکه گروه های جهادی زیر نظر ناحیه مقاومت بسیج در سراسر شهرستان فعال هستند، افزود: تلاش می شود تمام بسته ها پیش از بازگشایی مدارس تحویل شود تا در تامین نیاز دانش آموزان در فصل تحصیلی جدید مشارکت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار